Limmaniel



Imię: Limmaniel
Wiek: 1869 lat (wygląda na ok. 21)
Rasa: Mieszaniec (Człowiek + Elf)
Pochodzenie: Norwegia
Przydział: Oddział N
Pseudonim: Arien
Historia:
1. Przeszłość: Matka Limmaniel była elfką wysokiego rodu. Podczas jednego ze swych spacerów po lesie, napotkała mężczyznę potrzebującego pomocy. Uratowała go i zaopiekowała się nim dopóki nie odzyskał zdrowia. Gdy znów był w pełni sił, wyznał jej  miłość. Owocem tego uczucia było Pół Elfie dziecię, które otaczała niezwykła aura, dzięki czemu potrafiło porozumieć się ze wszelkim stworzeniem. Po pewnym czasie ojciec dziewczęcia zmarł ze starości, a matka zginęła podczas obrony ukochanej córki przed Krasnoludami. Nowym opiekunem Limmaniel został Laurel - jednorożec będący chowańcem jej matki. 
2. Obecnie: Przez szereg tragedii jakie spotkały ją w dzieciństwie, jej elfia natura została wyparta przez silny, apodyktyczny charakter, który wykształciła aby przetrwać. Jej twarz wyraża wiele emocji, jednak podczas konfrontacji z wrogiem pozostaje bez wyrazu. Jej dar rozwinął się w możliwość kontroli i usidlenia wszelkich istot. Mimo to jest bezwzględna wobec krasnoludów, których uważa za największą zarazę świata. Zajmuje się tropieniem i badaniem niesklasyfikowanych bestii. W miarę możliwości sprowadza je do głównej siedziby.
Sługa: Sleipnir - Limmaniel wyzwała na pojedynek Odyna, najwyższego z nordyckich bóstw. Nie zdołała go pokonać, a starcie zakończyło się remisem. Ponieważ oboje mieli śmiertelne rany Odyn postanowił jej ofiarować swojego ośmionogiego wierzchowca, którego naznaczył swoją krwią oraz ofiarował mu część swojej mocy, w zamian za wyleczenie jego ran. Dziewczyna wykorzystała resztkę swojej many na uratowanie bóstwa, a Sleipnir zgodnie z obietnicą został jej sługą. Potrafi poruszać po ziemi, powietrzu, piekle i tafli wody, a w trakcie biegu osiąga irracjonalne prędkości co czyni go najszybszym stworzeniem na ziemi. Włada światłem oraz dźwiękiem.
- Fenrir - pewna swoich zdolności po zdobyciu Sleipnira, postanowiła spróbować zdobyć drugiego stwora. Wyzwała na pojedynek Lokiego - boga ognia oraz oszustw. Przed pojedynkiem zawarli umowę, że w przypadku przegrania Limmaniel zostanie ona wiecznym sługą bóstwa, natomiast jeśli szala zwycięstwa przechyli się na korzyść elfki, będzie mogła zawrzeć kontrakt z dowolnym dzieckiem Lokiego. W przeciwieństwie do Odyna, niskie bóstwo nie stanowiło dla niej problemu. Dzięki temu została pierwszym i jedynym członkiem organizacji Hell, który posiadł dwoje sług związanych paktem absolutnym (silniejszym niż więź krwi). Potrafi zmieniać rozmiary, najczęściej występuje w wielkości podobnej do konia. Panuje nad żywiołem ziemi i powietrza.

Partner/Partnerka: Idril (Avis)
Broń: Gurthwaith (w języku Quenya "niosący śmierć") - dwuręczny miecz o nietypowym, zakrzywionym kształcie, rękojeści przyozdobionej w ciernie oraz czaszce demona osadzonej w centralnej części jelni, dzięki której miecz posiadał magiczne właściwości: absorbował manę wroga i przekształcał ją w energię otaczającą głownię i nadającą jej niesamowitą ostrość.
Umiejętności: Dzięki elfim korzeniom wyostrzyły jej się zmysły, głównie wzrok i słuch. Odziedziczyła po swojej rodzicielce nieśmiertelność oraz zdolności magiczne, które rozwinęła do zaawansowanego poziomu. Specjalizuje się w biokinezie (modyfikowanie kodu DNA), witakinezie (umiejętność samoleczenia i sterowania zdrowiem), inokinezie (umiejętność kontrolowania przestrzeni, zakrzywiania jej i tworzenia obiektów) oraz zna podstawy magii czarnej. Otacza ją specyficzna aura, dzięki której może porozumiewać oraz oswajać wszelkie stworzenia. Mimo że jest młoda, ma nad zwyczaj bystry umysł oraz zdolność do podejmowania trafnych decyzji, nawet pod presją.
Chowańce:
-  Laurel - (w języku Quenya znaczy "złocista gwiazda") ze względu na to, że jednorożec zastępował jej rodzinę, Limmaniel postrzega ją jako przyjaciela zamiast zwierzęcia. Laurel jako przedstawicielka stworzeń posługujących się magią, doskonale opanowała ten fach. Zakres jej umiejętności jest nieograniczony, jednak skupia się na magii białej. Cechuje ją nieśmiertelność, nieograniczona wiedza idąca w parze z tysiącletnim doświadczeniem oraz wierność.  



- Daglar - (z Quenya - połączenie słów "cień" i "blask"/"chwała") Kruk, którego Limmaniel uratowała w dzieciństwie ofiarując mu cząstkę swojej mocy. Specjalizuje się w teleportacji oraz manipulacji cieniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz